Дослідники виявили ефективний метод, який допомагає людям пити менше алкоголю. У дослідженні, в якому взяли участь майже 8000 людей, виявили, що певна комбінація повідомлень про "чому варто зменшити" та "як зменшити" може бути корисною для покращення здоров'я.

Ця техніка насправді досить проста. Підкреслюючи збільшений ризик раку, пов'язаний із вживанням алкоголю, і поєднуючи це з підрахунком кожного випитого напою, можна зменшити споживання алкоголю, показує дослідження.

Економіст і психолог споживання Симона Петтігрев з Інституту глобального здоров'я Джорджа в Австралії пояснила: "Сказати людям, що алкоголь викликає рак, - це лише частина рішення. Ми також повинні дати їм способи вжити заходів для зменшення ризику".

Звісно, надмірне вживання алкоголю не лише призводить до раку. Це пов'язано з цілим рядом проблем, включаючи передчасну смерть, серцеві захворювання, проблеми з травленням та збільшений ризик деменції.

У дослідженні було проведено три опитування: 7995 людей пройшли перше, 4588 з них - друге через три тижні, а 2687 людей - фінальне опитування через три тижні після цього.

Учасників розділили на групи та показали різні рекламні оголошення та повідомлення про вживання алкоголю. Одна комбінація виділялася на фоні контрольної групи.

Рекламний ролик, що пов'язує алкоголь з раком, разом із пропозицією підраховувати свої напої, виявився одним з найефективніших у спробах зменшити споживання алкоголю.

Це також була єдина комбінація, де люди дійсно значно зменшили споживання алкоголю протягом шести тижнів.

Інші підходи, такі як заохочення людей визначити кількість напоїв і дотримуватися її, спонукали деяких учасників спробувати зменшити споживання, але для учасників цього дослідження був очевидний переможець.

"Багато людей не знають, що алкоголь є канцерогеном. Це важлива інформація, яку повинні мати п'яниці", - стверджує Петтігрев.

"Ми виявили, що поєднання інформації про алкоголь і рак з певною практичною дією - підрахунком напоїв - призвело до зменшення споживання алкоголю".

Споживання алкоголю може бути причиною до 7% передчасних смертей у всьому світі, за даними Всесвітньої організації охорони здоров'я.

Зробити п'яниць більш обізнаними про ризики для здоров'я - це один зі способів вирішення цієї проблеми.

Цікавий факт

Дослідження показали, що навіть помірне вживання алкоголю може мати негативний вплив на здоров'я, включаючи підвищений ризик серцевих захворювань та проблем з пам'яттю.